ختم کلام فراموش نمیشی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



فقط رشه گیان و رقه تق  ❁◕ ‿ ◕❁ ❁✾❀ ♥jameema♥ ❀✾❁

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جمع دوستانه ما و آدرس jameema.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 274
:: کل نظرات : 38

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 41
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 912
:: بازدید سال : 4362
:: بازدید کلی : 118495

RSS

Powered By
loxblog.Com

اینجا واس ماس

ختم کلام فراموش نمیشی
جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 12:42 | بازدید : 503 | نوشته ‌شده به دست shiler | ( نظرات )

چرا حس میکنم هستی کنارم
چرا این رفتن رو باور ندارم
چرا گم می کنم روزوشب هام رو
چرا حس میکنم داری هوامو
چرا هستی میونه خوابو رویام
چرا پرمیشی تو حرم نفسهام
دارم نفس نفس نبودن ترو کم میارم
میخوای بری تو رو به این ترانه می سپارم
ولی نرو،نروبمون
نرو که جز تو چاره ای به جزخودت ندارم
نرو بمون نرو بمون نرو بمون کنارم
آخه ترانه هام همش بهونتو میگیرن
اگه بری همه که نه میشن بی تومیمیرن
اگه بری چشامو پشت جاده جامیزارن
اگه بری خودم بارون میشم برات میبارم...

********

خداوکیلی این دختره بدجور حالمو پریشون کرده

زندگی برام نذاشته

لامصببببب میگه اعصابمو خورد میکنی ها حرف بزنی بلاکی

هی میگم من پوریام ها پوریا

میگه حوصله تو ندارم ازت میترسم حالا بهونه س باز

میگه از تو از فلانی میترسم

این فلانی و فلانی قبل تر اندازه من دوست داشتن؟

ن به خود خدا قسم فقط خدا از من

بیشتر دوست داره

بفهم و برگرد

هه ماه عسل دیشب پسره خودشو بخاطر دختره پرت کرد پایین

خو این کجاش عاشقی من عاشقم ک معشوقمو داشته باشم

وقتی خودمو بکشم دیگه عشق میخام چیکار

عشقمو با کشتن خودم نشون نمیدم

چیکارکنم اخه

یه سری مسائل مضخرف شدن مانع

سد بین من و تو رو خودمون ساختیم

وگرنه اگه میلت بود میگفتی هرچی میگن بگن

تو رشه ای

امروز تنهام گذاشتی

باز بهمم ریختی من چطور تورو فراموش کنم

هرلحظه قلبم بیشتر بهم فشار میاره

سردرد های بی تو به کنار

قرار بود فراموشی بگیرم ولی فکر اینکه تورو فراموش کنم

یه روز اسمت یادم نباشه اذیتم میکرد

تموم سعیمو کردم

هرچه دوا درمان دادن خوردم

هرکار خاستن روم انجام دادن خودمو کردم

موش ازمایشگاهی

که فقط اون روز نیاد بگن نشمین

من خیالم نباشه

من رشه رو با تمام وجود

رو قلبم

هک کردم

فراموش نشدنی هستی و بس

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: